موضوع: "وصیت نامه شهید یوسف شریف"

وصیت نامه شهید یوسف شریف

وصیت نامه شهید یوسف شریف

بسمه تعالی “امام را دعا کنید”

*تعزیه و عزاداری

بازماندگانم گریه اگر برای خدا باشدخیلی ارزش دارد و با عث می شود که زنگار قلب کنده شود و قلب را روشن نماید . گریه بر شهید هیچ معنی ندارد و شما اگر به توصیه هایم جامه عمل می پوشید از شما می خواهم که به هیچ عنوان بر سر نعش و قبرم اشک نریزید زیرا امام عزیزم برای فرزند گرامیش گریه نکرد ولی چون آن فطرت انسانی و مادری تو این اجازه را به تو نمی دهد از تو می خواهم که اگر نتوانستی خودت را کنترل کنی بیاد علی اکبر و علی اصغر گریه شوق بکن و بگو خدایا اگر گریه می کنم به خاطر این است که گریه گنهکاران نزد تو بی نهایت ارزش دارد وبرای شکرگزاری از نعمت های خدا خاضعانه در مقابل خالق خود زانو زده وگریه کن .

*بدهکاریم نسبت به خداوند “امام را دعا کنید”

خدایا تو را به عزت و جلالت من عاصی را روسیاه وارد محشر مگردان .

بار الهی قسم به ممتاز ترین صفاتت بافضلت با بندگان نادم و پشیمان شده از افعال و کارهای بد رفتار کن.

ای خدا اگر نتوانستم بدهی ام را بپردازم وقرضم را نسبت به تو ادا کنم ، جای بسی شکر است که طرف معامله ام دنیا را زیر پوشش جود وکرم خود قرار داده است و ذکر این همه بده کاری به خدا ، تا آنجا که امکان دارد لازم و ضروری است و بر همین منوال با زبان آلوده به گناه گفته و با قلم می نویسم که ادا کنید .

وصیت در آخرین روز عمر : هر چه می توانید برایم نماز و روزه و قرآن بخوانید .

* محل دفن جسد آلوده به گناهم “امام را دعا کنید ”

خداوندا ، من در مقابل آن گلگون کفنانی که اثری از اجساد مطهرشان نیست خجالت زده هستم و از بازماندگان می خواهم از اینکه پیکر پاک آنها را ندیداند هیچ گونه نگرانی نداشته باشند و با قامتی راست و گامی استوار پوزه دشمن را به خاک بمالند و این را بدانند که حقیقتاً شهیدان زنده اند ولی انسان های معمولی کوچکتر از آن هستند که آن ارواح بزرگ را ببینند خداوند ارواحشان را با ارواح شهدای کربلا محشور گرداند که حقیقتاً این چنین هستند .

من هیچ گونه اصرار و پافشاری ندارم که محل دفنم کدام منطقه و مکان نابود شدنی باشد چون معتقدم هر کجا باشم با خدایم هستم و با خدا بودن برای من مهم است .

هر کجا که صلاح می دانند و می دانید مورد قبول خدا ومن انشا الله خواهد بود .

* پرداخت حق الناس ” امام را دعا کنید”

با توجه به فرامین الهی و احادیث معتبر ، خداوند بر اساس آن رحمانیت و بخشندگی اش امکان دارد که از گناهان انسان درگذرد و آن بدهکاری که انسان ها به او دارند مورد گذشت قرار دهد ولی خداوند تبارک و تعالی از حق الناس به هیچ عنوان نمی گذارد و می فرماید که حتماً باید حق مردم را ادا کنید .

با توجه به این اقوال از شما عزیزان و بازماندگانم ( مادرم ، پدرم ، برادرانم و خواهرانم) تقاضامندم اگر کسانی ادعای طلب کردنند استدعا می شود با کمال رضایت آن را بپردازید و از آنها برایم طلب بخشش وحلالیت کنید و بخواهید که برای من عاصی تا حد توان دعا کنند . والسلام . یوسف شریف امضا 61/11/16