موضوع: "وصیت نامه شهید احمد کشاورز"

وصیت نامه شهید احمد کشاورز

بسم رب الشهدا و الصديقين

اللهم اجعل و فاتى قتل فى سبيلك تحت رايت نبيك و مع …
اكنون كه خداوند منان آن يگانه هستى بخش يارم گرديده و صداى هل من ناصر حسين زمان خمينى عزيز را شنيده ام ديگر روحم در اين كالبد نمى گنجد و عشق به الله است كه همواره بايد به اين آيه قرآنى هاجرو و جاهد و فى سبيل الله جامه عمل بپوشانم و معامله اى را با خداى خود شروع كنم كه سرانجام آن چيزى جز سعادت عقبى و آرمش و اطمينان وجدان دربر ندارد. و مى روم تا از اين درياى بى كران شهادت بهره اى گيرم تا در جهان آخرت با سند ثبت شده اى در پيشگاه حق تعالى ظاهر شوم.

پدر و مادر عزيزم شما هم بايد همچون عمار و ياسر و سميه آماده شهادت در راه خدا باشيد .
كه به گفته امام عزيزمان تا كفر است صلح و سازش معنى ندارد . اگر خدا توفيق حاصل كرد و در راه خدا شهيد شدم هيچ ناراحت نباشيد و حتى خوشحال باشيد كه شما هم مانند ديگر مسلمانان ايرانى فرزندى از فرزندان خود را تقدیم اسلام عزيز كرده ايد.
و اين درخت عزيز تا كنون با خونهاى صديقانى چون مولا على (ع) و امام حسين (ع) و ديگر معصومين و صالحين آبيارى شده و از اين به بعد هم احتياج به خون دارد.

سفارشى هم به معلمان عزيز اين سايه هاى انبياء دارم.
همكاران عزيزم بايد بكوشيد تا چون اختران تابناكى نظير امام امت ، مطهرى ، مفتح ، بهشتى همچون شمع بسوزيد و در سايه روشنائى خود دانش آموزان عزيز را از ظلمت بسوى نور بريد كه واقعا اين معصومان امانتهاى الهى هستند كه بدست شما سپرده شده اند و هميشه همكاران عزيز ، معلمى را نه بعنوان يك وسيله امر معاش بلكه بعنوان بر دوش كشنده يك رسالت الهى انتخاب كنيد.

از تمام برادران دانش آموز اين معصومانى كه امام امت چشم اميدش را به آنها دوخته و رسالت اين انقلاب و مسئوليت پاسدارى از خون شهداء بعهده آنهاست مى خواهم كه در سنگر مدارس از قلم و بيان بعنوان سلاحى آتشين در كمك به اسلام عزيز استفاده كنند.

در پايان از پدر ، مادر ، خواهر و برادران عزيزم مى خواهم همواره پشتيبان ولايت فقيه و روحانيت مبارز باشند.
و اگر خدا توفيق حاصل كرد و شهيد شدم هرگز ناراحت نباشيد و شكر خدا را بجاى آوريد.
در ضمن مادر عزيزم مى دانم كه تو خيلى برايم زحمت كشيده اى و خيلى سختيها را متحمل شده اى از شما مى خواهم اگر بدى از فرزندت ديده اي ببخشيد.
از دوستان و اقوام و خويشان نيز مى خواهم كه اگر بدى از بنده حقير ديده اند بخاطر خدا ببخشند.

والسلام خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگه دار
برادر شما احمد كشاورز .