وصیت نامه شهید نادعلی محسن تبار فیروزچایی

وصت نامه شهید نادعلی محسن تبار فیروزچایی :

جبهه رفتن من به خاطر هدف های مادی ، شیطانی نیست به خاطر تحریک افراد هم نیست بلکه به جبهه آمدم که بتوانم کمکی به اسلام و مسلمین کنم سپاس خدا که به ما جان داده تا بتوانیم موجودی باشیم که در راه او گام برداریم پس چه خوب است که جان خود را عاشقانه فدای او کنیم و به خداوند نزدیک شویم و به لقای او بپیوندیم .

حق در هر زمان میزانی دارد و میزان آن در این زمان امر امام زمان(عج) و حضرت آیت الله خمینی می باشد هرچه بیشتر دستورات این پیرمردی که شجاعت و سخاوت و رنج کشیدن در راه اسلام چون علی(ع) و صبر و پایداری چون ایوب است را به جان و دل پذیرفته و عمل نمائید و بر حسب مسئولیتی دینی و خود فی سبیل الله و در این راه قدم برداشته و امیدواریم که بتوانیم از جلوی اسلام خاری را برداریم نه اینکه خاری باشیم در راه او .

آرزو دارم که خدا مرا یاری کند تا آنجا که بتوانم دشمنان را نابود سازم و زمانیکه شهادت در راه حق نصیب بنده شد و این خون ناقابل خود را در راه اسلام و ایران ریخته و این خون ها پیروزی را برای اسلام دنبال داشته باشد و من هیچ آرزوی ندارم و در حال حاضر تنها آرزویم شرکت در جبهه درجه اول کمک به اسلام و پیروزی اسلام بر کفر و درجه دوم شهادت در راه الله است . این وظیفه هر مسلمان است .

مادر عزیزم از شما می خواهم همه کسانی را که می شناسی سفارش کنی که در هر حال به یاد خدا باشند و خواهران و برادران حجاب را بهتر و دقیق تر رعایت کنند و همیشه پشتیبان امام و انقلاب اسلامی باشند و خواسته دیگری از شما دارم که نماز جماعت وگرنه در اول وقت بخوانید . همچنین می خواهم که وقتی که شهید شدم چون شیر در تشییع جنازه ام شرکت کن و هیچگونه گریه و ناراحتی نکن .

از برادران و خواهرانم میخواهم که مرا در درویش کوهپایه سرا بغل شهید معظم محمد داغمه چی دفن کنید. همچنین اشتباهات مرا ببخشید.
65/2/28

  • نظر از: مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم
    1397/03/19 @ 08:16:35 ق.ظ

    مدرسه علمیه امام خمینی ره رباط کریم [عضو] 

    با سلام
    ممنون که وبلاگ ما سر می زنید.

  • 5 stars
    پاسخ از: حضرت مادر (س)
    1397/03/21 @ 01:12:48 ب.ظ

    حضرت مادر (س) [عضو] 

    سلام خواهش میکنم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.