موضوع: "وصیت نامه شهید محمود شهبازی"

وصیت نامه شهید محمود شهبازی

خداوندا! توفیقی عطا فرما که از جمله کسانی باشم که خود بشارت به آنها داده‌ای از تو خواهانم که زندگیم را زندگی محمدی و مردنم را مردن محمدی قرار دهی.
اولین سفارشی که به عنوان وصیت دارم همین کلمه است،‌ که روحانیت را تنها نگذار،
پدر و مادرم! از اینکه زحمات بسیار در تربیت فرزندتان کشیدید، امیدوارم خداوند اجرتان بدهد. من خودم به یاد دارم که قرآن را در دامان مادرم فرا گرفته‌ام و پدر جان تو خوب می‌دانی که دنیا دار فناست و آخرت مسلماً بهتر است.
…من استمرار حرکت انبیاء را در ولایت فقیه می‌بینم و باز به شما برادران و خواهرانم! گوشزد می‌کنم که روحانیت را کنار نگذارید. بدانید که تمام تلاش ابرقدرت‌ها در از بین بردن اسلام، روی روحانیت قرار دارد،‌ وقتی سخن امام را به یاد می‌آورم که چرا می‌خواهید این قدرت را بشکنید. شکست روحانیت شکست اسلام است، به فکر می‌افتم چرا؟
…سفارش دوم من درباره سپاه پاسداران است، بازوی مسلح ولایت فقیه و روحانیت، باید سپاه آنچنان باشد که پاسدارانش به عنوان فرضیه واجب خدمت نمایند. نه به عنوان شغل تلاش شما این باشد که ریشه منافقین را برکنید.
برادران! فقط باید به فکر اسلام بود و برای یاری اسلام باید اکنون از روحانیت و سپاه یاری جست و امام را یاری کرد، درود بر شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی برقرار باد پرچم اتحاد جمهوری اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)
۱۱/۵/۱۳۶۰ مطابق با عید سعید فطر
ا