موضوع: "وصیت نامه شهید حمید رستمی"

وصیت نامه شهید حمید رستمی

بارالها، خداوندا، کردگارا، ای فرو برده شب را در روز، و روز را در شب، ای خالق جهان هستی، ای روزی دهنده بی‌حساب بهر که خواهی، ای خدا، ای مهربان، ای بخشنده، ای خدا، ای خدا، ای خدا، تو را نامهای زیبا و مقام عالیست، و همه بزرگیها و نعمتها به تو اختصاص دارد، خدایا اگر خطای من بزرگ است و بر هم انباشته اما بخشایش تو از گناه من بالاتر است، خداوندا امیدم را قطع مکن از تو میخواهم به محمد و خاندانش درود فرستی و نام مرا در ردیف رستگاران خود قرار دهی و روحم را با شهدای کربلا محشور کنی و طاعتم را که بلند پایگان حضور دارند بپذیری، آمین.
پدر و مادر عزیزم: ای غم‌خوار دوران زندگیم، مادرم که بهشت زیر پای توست و پدرم که رسم زندگی با سعادت را به من آموختی این را اقرار می‌کنم که برای شما فرزند خوبی نبودم، و غیر از دردسر و اذیّت چیزی را برای شما به ارمغان نیاوردم، از شما میخواهم که حلالم کنید. پدرم اینطور که گفته‌اند و شنیده‌ام، شب اول قبر که فقط اعمال انسان با انسان می‌آید یا هر چه که در این دنیا کاشتیم باید آنجا درو کنیم. خیلی خیلی میترسم از تو یا برادرانم میخواهم که اگر امکان دارد شب اول قبر را یکی دو ساعت برایم قرآن بخوانید شاید خداوند مهربان رحمی به این بنده گنه‌کار بکند.
* * *
برادرانم: من خیلی کوچکتر از آن هستم که حرفی برای شما داشته باشم ولی از شما میخواهم که در نماز جمعه، و نماز جماعت و راهپیمائیها بیشتر شرکت کنید و کاری نکنید که قلب امام امت از شما ناراضی باشد و جبهه‌ها را فراموش نکنید.
* * *
خواهرانم: هر چه من برای شما برادر خوبی نبودم ولی از شما تمنّا دارم ترا به پهلوی شکسته فاطمه زهرا قسمتان میدهم که حجاب را، حجاب را، حجاب را رعایت کنید و مانند حضرت زینب در صحرای کربلا صبور باشید، تا در آخرت حضرت فاطمه بی بی دو عالم شفیعمان شود، انشاءالله.
* * *
ولی شما ملت ایران، ملت شهیدپرور، ملت عاشق حسین بن علی(ع)، ملت ایثارگر، شما که با کمک کردن بجبهه‌ها هر دو عالم را برای خود خریدید این را بدانید که رسول الله فرمود: دنیا بهشت کافر است و زندان مؤمن. از شما میخواهم که قلب تپنده ملت مستضعفان جهان را، ماه جماران را آزار ندهید، و او را تنها نگذارید.
* * *
پدر و مادرم برای من 5 ماه نماز بخوانید و یک ماه روزه بگیرید و 200 تومان خمس بدهید، 1000 تومان رد مظالمه بدهید و هر چیز که برای جبهه در خانه است حتما به جبهه‌ها برگردانید و از تمام قوم و خویشان و همسایگان برایم حلالیت بطلبید.

2/12/63 مطابق با 30 جمادی الاول سال 1405
والسلام علیکم ورحمة الله و برکاته
خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی
خمینی را نگهدار.
«رستمی»